Onze tijdlijn

Dit is hoe wij ons hebben ontwikkeld in de afgelopen tijd.

januari 1, 2018

Start van onderneming

Justin Oud & Paul te Riele richten de vennootschap Activate your Business op. De combinatie van kennis van twee ervaren freelancers.

 
 
 
 
 
fingerprint
home
 
 
 
 
 
februari 1, 2018

Opening van kantoor in Aalsmeer

We betrekken ons kantoor op de vierde etage in de voormalige TV studio's in Aalsmeer. Met twee werkplekken en een vergader-keuken.

april 4, 2018

Eerste werkdag van eerste stagiaire

Met Laura als onze eerste stagiaire zaten Justin en Paul niet langer met alleen elkaar opgescheept. Niet alleen een harde werker erbij, maar vooral ook wat vrouwelijke touch.

 
 
 
 
 
person_add
card_giftcard
 
 
 
 
 
mei 3, 2018

Nominatie onderneming van het jaar

Tot op heden is het nog onbekend wie, maar iemand heeft ons genomineerd voor de Aalsmeerse startende onderneming van het jaar.

mei 10, 2018

10e grote onderhoudscontract afgesloten

Grote klanten met grote websites vereisen veel onderhoud. Inmiddels hebben 10 klanten ons het vertrouwen gegeven wekelijkse of maandelijkse werkzaamheden voor hen uit te voeren.

 
 
 
 
 
build
school
 
 
 
 
 
juni 26, 2018

Aangesloten bij SBB als Erkend Leerbedrijf

Als je iets doet, moet je het goed doen. In aanloop naar een nieuwe periode van stagebegeleiding, laat Activate your Business zich certificeren als Erkend Leerbedrijf.

juli 19, 2018

Teamuitbreiding met 3 freelancers

We kunnen veel, maar niet allemaal alleen. Inmiddels is het team al uitgebreid met 3 vaste freelancers!

 
 
 
 
 
supervisor_account
business_center
 
 
 
 
 
juni 20, 2018

Verwelkoming van honderdste klant

Als wij ons werk goed doen, dan groeien onze klanten. En als klanten groeien, dan vertellen ze dat door. Na amper een half jaar mochten wij onze honderdste klant de hand schudden.

juli 9, 2018

Verhuizing naar grotere kantoorruimte

Met inmiddels 5 werkplekken, werd het oude kantoor te klein en verhuisden we naar de 3e etage in hetzelfde gebouw. Met ongeveer 120 m2 is er weer plek zat!

 
 
 
 
 
business
code
 
 
 
 
 
juni 15, 2019

Start usertest van zelfgeschreven software

Een beperkte groep van testers gaat onze zelfgeschreven software testen.

september 30, 2019

Drie vaste medewerkers in dienst

De groei zit er lekker in. Inmiddels hebben we naast Paul & Justin al drie vaste medewerkers in dienst!

 
 
 
 
 
person_add
timer
 
 
 
 
 
oktober 15, 2019

Snelheidsoptimalisaties onderhoudswebsites

De snelheid van een website is van essentieel belang voor het converteren van een bezoeker. We hebben alle websites van onze onderhoudsklanten een boost gegeven!

november 1, 2019

Opening supportdesk

Met de opening van de supportdesk kunnen we korte lijnen en snelle responstijd blijven garanderen.

 
 
 
 
 
contact_support
web
 
 
 
 
 
april 15, 2020

Nieuwe website online

Onze dienstverlening professionaliseert en dan kan onze website niet achterblijven. Een nieuw en modern ontwerp gaat live. Natuurlijk wel nog steeds met onze kenmerkende stijl!

april 20, 2020

We werken vanuit huis

COVID-19 slaat ongenadig hard toe en wij werken vanuit huis.

 
 
 
 
 
coronavirus
shopping_cart
 
 
 
 
 
oktober 1, 2020

We lanceren nieuwe e-commerce software

Met de focus op e-commerce lanceren we de eerste versie van ons nieuwe e-commerce platform.

januari 1, 2021

Activate your Business nu een B.V.

Vanaf 2021 gaan we verder als Activate your Business B.V., aan de dienstverlening verandert gelukkig niets.

 
 
 
 
 
add_business
person_add
 
 
 
 
 
april 2, 2021

Het team is weer uitgebreid

Omdat we ons nog meer op software ontwikkeling willen richten breiden we ons team uit met een ervaren back-end developer.

oktober 7, 2021

We lanceren een eigen leadverwerkingsoftware

Na drie jaar van ontwikkeling lanceren wij onze eigen leadverwerking- en distributiesoftware.

 
 
 
 
 
filter_alt
ads_click
 
 
 
 
 
november 22, 2021

Marketing campagnes voor meer dan 15 websites

We maken snel vorderingen op het marketingvlak en bedienen nu meer dan 15 websites van online marketing. Zowel voor e-commerce als leadgeneratie doeleinden.

januari 6, 2022

Iedereen werkt weer op kantoor

Nadat we over de span van twee jaar bijna 13 maanden remote hebben gewerkt, werken we eindelijk allemaal weer op kantoor!

 
 
 
 
 
rocket_launch
shopping_cart_checkout
 
 
 
 
 
februari 11, 2022

We lanceren tiende webshop op onze eigen software

Onze e-commerce software is constant in ontwikkeling, we werken samen met verschillende afnemers. Inmiddels is de tiende webshop een feit.

april 20, 2022

Nieuwe meerjarige opdracht voor software ontwikkeling

De komende jaren zullen wij in verschillende fases een essentiële software volledig herontwikkelen tot een "headless" oplossing.

 
 
 
 
 
build
tour
 
 
 
 
 
juli 21, 2022

Steeds zichtbaarder

Door middel van sponsoring zijn we steeds zichtbaarder in de regio.

september 1, 2022

Frisse nieuwe huisstijl

Na twee jaar heeft onze website nu weer een frisse nieuwe uitstraling. De stijl is ook doorgevoerd in onze ander uitingen.

 
 
 
 
 
visibility
tag_faces
 
 
 
 
 
Vandaag

Jij bekijkt onze tijdslijn

En terwijl je dat doet, denk je wellicht dat je wel zin hebt om eens een keertje langs te komen. Je bent van harte welkom!

Bel ons gerust!

085 - 130 62 45

Dit vinden klanten van ons


27-11-2022
1
Zeer slechte ervaring en geen response & resultaat na betaling

We hebben een zeer slechte ervaring gehad met de mensen van Activate your Business. We wachten al meer dan een jaar op ons resultaat en krijgen geen gehoor, terwijl we allang betaald hebben. Dit is niet ok en we accepteren dit niet.

23-08-2022
10
Top ervaring

Fijne communicatie, kwaliteit heel goed en prijs ook!

02-01-2022
10
top gasten

Er wordt goed mee gedacht en ideeën aangedragen het is net of ze aan hun eigen bedrijf aan het werken zijn, zo is de inzet. Naast het professionelen en zakelijke is er ook ruimte voor en grap en een lag. Het is echt samenwerken. Wat ze nog niet weten zoeken ze tot de bodem uit en maken ze hun zelf eigen. Wij blijven dus ;)

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een
9

Van de 36 beoordelaars raadt 97 % ons aan
Bekijk meer beoordelingen

Onze werkwijze

Dit is hoe wij te werk gaan

1

Inventariseren van wensen en doelen

Wij brengen eerst jouw wensen en doelen in kaart tijdens een intakegesprek. We denken graag mee in hoe deze gerealiseerd kunnen worden. Vervolgens stellen wij een uitgebreide totaalofferte op.
2

Prototyping

Bij het ontwerpen van een nieuwe oplossing is het prettig om deze meteen te visualiseren. Wij combineren meerdere technieken om snel en eenvoudig tot een interactief prototype te komen.
3

Ontwikkeling van oplossing

Als het prototype is goedgekeurd gaan wij aan de slag met de ontwikkeling van de oplossing. Omdat wij regelmatig maatwerk software schrijven is niets ons te gek.
4

Koppeling met andere systemen

Een geautomatiseerde online oplossing is tegenwoordig vrijwel altijd verbonden met meerdere andere systemen. Wij koppelen graag met andere API’s, ook als dat maatwerk is!
5

Lancering van de oplossing

Zodra jij tevreden bent met de oplossing zorgen wij ervoor dat we de lancering zo voorbereiden dat deze zorgeloos verloopt. Daarna kan jouw organisatie verder groeien!

Wat zijn jouw doelen en wensen?

Neem contact op met Justin om deze samen te bespreken!

Contactformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Toestemming*

Onze klanten

Je bent in goed gezelschap.

Client 1
Client 2
Client 3
Client 4
Client 5
Client 6
Client 7
Client 8
Client 9
Client 10
Client 11
Client 12
Client 13
Client 14
Client 15
Client 16
Client 17
Client 18