In juli 2023 ben ik begonnen als Office Manager bij Activate your Business. Na een leuke soortgelijke functie in het buitenland en jarenlang in de kinderopvang te hebben gewerkt, voelde ik dat het tijd was voor een nieuwe uitdaging.
De diversiteit van de Office Manager functie binnen dit bedrijf is precies wat ik zoek. Mijn achtergrond als pedagogisch medewerker heeft me geleerd om goed te plannen, organiseren en multitasken. Ik ben gewend om zorgvuldig met details om te gaan en een georganiseerde en gestructureerde aanpak te hebben, wat essentieel is voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse werkzaamheden binnen Activate your Business. Ik kijk er naar uit om mezelf verder te ontwikkelen met het team waar ik mee samen werk.
Als Office Manager ben ik 3 dagen in de week verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor. Ik ben bijvoorbeeld betrokken bij administratieve taken, facilitair beheer, personeelszaken en nog veel meer. Deze diversiteit zorgt ervoor dat geen enkele dag hetzelfde is, waardoor het werk interessant en afwisselend blijft. Met mijn achtergrond in de kinderopvang hoop ik een frisse kijk en organisatorische vaardigheden met mij mee te brengen, waardoor ik in staat bent om een gastvrije en efficiënte werkomgeving te creëren. Met mijn passie voor creativiteit ben ik van plan leuke teambuilding activiteiten en bedrijfsuitjes te plannen. Mijn doel is om een positieve werkcultuur te bevorderen. Samen streven we ernaar om de teamgeest te versterken en de samenwerking te bevorderen. Daarnaast sta ik altijd klaar om medewerkers en klanten te helpen, dus mocht je ons bellen dan is de kans groot dat je mij aan de telefoon krijgt!
Neem contact op met Justin om deze samen te bespreken!
"*" geeft vereiste velden aan