VerkoopuwKavel.nl heeft een nieuwe huisstijl en wij mochten een nieuwe website ontwerpen en bouwen. De website helpt zowel kopers als verkopers van grond. Ons doel is om veel bezoekers te trekken en hen te overtuigen om hun contactgegevens achter te laten.
Na 5 jaar had VerkoopuwKavel.nl een nieuwe look nodig. Eerst heeft Activate Your Business de huisstijl vernieuwd. Het logo laat de basis van het bedrijf zien met een boom en haar wortels. We kozen frisse kleuren die passen bij de energie van het bedrijf. Soraya is het gezicht van VerkoopuwKavel.nl, dus we hebben een illustratie van haar toegevoegd aan zowel de offline als de online identiteit.
Bij het ontwerpen van de website lag de focus op het omzetten van bezoekers naar klanten. Dit betekent dat we de website zo hebben ingericht dat bezoekers hun contactgegevens achterlaten of zelf contact opnemen. Elke maand leren we meer over de bezoekers van VerkoopUwKavel.nl en zorgen we ervoor dat steeds meer mensen een aanvraag doen. Deze aanvragen verzamelen we in een speciaal systeem.
Voordat een bezoeker een klant kan worden, moet hij eerst op de website komen. Dankzij onze zoekmachine optimalisatie scoort de website goed in zoekmachines. Elke maand groeit het aantal bezoekers via zoekmachines flink. We beheren ook een advertentiecampagne die voor weinig geld veel klanten oplevert.