Nieuwe offline identiteit
VerkoopuwKavel.nl was na 5 jaar aan een nieuwe identiteit toe. Activate your Business heeft als eerste de offline identiteit, oftewel de huisstijl aangepakt. In het logo komen de roots van de bedrijfsfilosofie naar voren in de vorm van een boom en haar wortels. We hebben voor een frisse kleurstelling gekozen die goed aansluit bij de dynamische aard van het bedrijf. Omdat Soraya het gezicht is van de onderneming, hebben we een illustratie van haar onderdeel gemaakt van zowel de offline als de online identiteit van VerkoopuwKavel.nl.
Leadgeneratie staat centraal
Bij het ontwerp van de leadgeneratie-website is veel rekening gehouden met conversieoptimalisatie, oftewel het omzetten van een bezoeker naar een klant. Daarvoor moet de bezoeker contactgegevens achterlaten óf zelf contact opnemen. Elke maand leren we weer meer over de bezoekers van VerkoopUwKavel.nl en zorgen we ervoor dat er meer gebruikers over gaan tot een aanvraag. Deze aanvragen verzamelen we vervolgens in een speciaal ontwikkeld systeem.
Zoekmachine optimalisatie en marketingcampagnes
Voordat we een bezoeker tot een klant kunnen maken, moet deze eerst langskomen op de website. De zoekmachines zijn dankzij onze zoekmachine optimalisatie erg te spreken over de website. Elke maand zien we het aantal organische bezoekers flink stijgen. Daarnaast beheren we een uitgebreide advertentiecampagne, die we zo hebben geoptimaliseerd dat deze voor een lage kostprijs veel klandizie verzorgt.
Soraya, eigenaresse van VerkoopUwKavel.nl, heeft sinds de start van Activate your Business een speciaal plekje in ons hart. Wij ontmoetten haar toen we introkken in de Studio’s Aalsmeer, op de verdieping waar zij al een lange tijd zat. Justin ging langs om kennis te maken en daarna duurde het niet lang of Soraya zat aan onze gloednieuwe vergadertafel. Ze gunde ons de mogelijkheid om onszelf te bewijzen. Inmiddels is haar onderneming dankzij onze inzet online nu breed vertegenwoordigd. Haar onderneming groeit door de leadgeneratie-website gestaag en wij groeien mee. Het is heerlijk om de ruimte te krijgen te experimenteren met haar producten en tegelijkertijd scherp gehouden te worden op alles wat we doen.
We zijn constant bezig met het verbeteren van de zoekmachineresultaten en de marketingcampagne van Verkoopuwkavel.nl. We krijgen hierin alle ruimte. Dit zorgt ervoor dat we nieuwe, spannende stappen kunnen maken in de ontwikkeling van de website. Het resultaat is duidelijk! De website is supersnel en geeft elke maand een stijgende lijn aan verkeer en conversies weer.