Een website die werkt
Don, eigenaar van Loodgietersbedrijf Van Thiel, wilde gewoon een website die werkte. Hij wist dat hij veel klanten kon helpen met problemen in of om het huis, maar wist niet hoe hij ze kon bereiken. We hebben samen met Don een overzichtelijke, duidelijke en vooral toekomstgerichte website gebouwd.
Don kan gemakkelijk zelf nieuwe projecten en afbeeldingen toevoegen en er zo voor zorgen dat zijn laatste werk beschikbaar is. Want laten we eerlijk zijn; als je op zoek bent naar een loodgietersbedrijf, wil je wel zien wat ze eerder gedaan hebben.
Volledige identiteit, zowel offline als online
Voordat we aan de website konden beginnen, moest er eerst nog een huisstijl ontworpen. We kregen van de opdrachtgever totale vrijheid om een voorstel te doen voor de volledige identiteit van de onderneming. Vooral het logo is iets waar ik erg trots op ben. Het is de samenvoeging van de drie belangrijkste diensten van Loodgietersbedrijf Van Thiel. Daar omheen hebben we een bredere huisstijl ontwikkeld en doorgetrokken in de website. Voor de website hebben we eerst een prototype gemaakt, zodat Don van tevoren wist waar hij aan toe was.
Teksten voor de zoekmachines en de bezoeker
Onze tekstschrijver heeft prachtig werk geleverd door de verhalen van onze klant om te zetten in teksten. Die teksten zijn zo geschreven dat zowel bezoekers als de zoekmachine ze prettig vinden om te lezen.