Repromat is specialist in grootformaat scan- en printoplossingen. Met de kennis en ervaring in het verwerken van grootformaat documenten adviseert Repromat welke print- of scanoplossing geschikt is voor de opdrachtgever. En heeft ook de middelen om door de tijd heen de klant te monitoren, adviseren en te blijven leveren van het gewenste kwaliteitsniveau.
Men heeft als doel altijd vooruitstrevend te zijn binnen hun markt en staan in de markt bekend om deze innovativiteit. Dit is terug te zien in de regelmatige bijscholing van het team maar ook het samenwerken met een select aantal levaranciers en partners.
Repromat is grootformaatspecialist in print- en scanoplossingen voor elke branche. De oude website was niet meer geschikt om het assortiment van Repromat op een duidelijke manier te tonen. We hebben daarom de oude website omgezet in een goede, betrouwbare en overzichtelijke website. Op deze manier kan de klant snel en gemakkelijk printers vinden en daar een offerte voor kan opvragen.
Toen Hans van Repromat ons benaderde was er gelijk een klik. Hans was op zoek naar een IT partij die ‘het gewoon regelt’, in plaats van zijn ervaring met partijen die veel beloven, maar het niet waar maken.
We zorgden ervoor dat we zoveel mogelijk uit handen namen. We hebben een goede, betrouwbare en overzichtelijke website ontwikkeld zodat de klant snel en gemakkelijk printers kan vinden en daar een offerte voor kan opvragen.
De oude website van Repromat was toe aan een opfrisbeurt. Het is altijd uitdagend om een design te ontwikkelen als er al iets staat. Dit komt omdat je vaak wordt beïnvloed door de huisstijl die er al is, terwijl je wel een nieuw design wil neerzetten. Maar door goed de wensen van de klant door te nemen en de concurrentie te onderzoeken, kom je vaak tot nieuwe ideeën. Het is de kunst om je nieuwe ideeën samen te voegen met de bestaande huisstijl.
Het nieuwe ontwerp maken wij in een prototype zodat de klant een goed beeld heeft van hoe de website eruit komt te zien. De klant kan voorafgaand van de ontwikkeling bespreken wat wel of juist niet naar wens is. Dit kunnen wij in het prototype aanpassen. De wijzigingen maken wij eerst in het prototype omdat dit efficiënter is dan dat wij dit tijdens de ontwikkeling van de website doen.
Het doel van elke website is naast het goed informeren van de bezoeker, ook tot het komen van een contactmoment. Een contactmoment waarbij de relatie opgebouwd kan worden dan wel uitgebreid.
Voor Repromat was het ook belangrijk om middels de website een goed beeld te geven van het complete assortiment. Een potentiële lead moet in weinig ‘clicks’ kunnen vinden wat deze zoekt en zo eventueel overgaan tot het zoeken van contact met Repromat. Of zelfs een aankoop, als dit mogelijk is.
Omdat er binnen de print- en scanoplossingen diverse mogelijkheden zijn, was het belangrijk de techniek zo in te richten dat het assortiment snel en overzichtelijk beschikbaar zou zijn als de bezoeker begint met zoeken.
Met deze filosofie in gedachten hebben we de categorie / productfilter opgebouwd. Belangrijk was het om producten de juiste categorieën mee te geven, juist te prijzen, juist te koppelen met overige producten, enzovoorts.
Neem contact op met Justin om deze samen te bespreken!
"*" geeft vereiste velden aan