Yes! Weer een ondernemer met passie voor zijn vak en dit keer in de advocatuur.
Voor JPF Juristen mochten we een nieuwe uitstraling ontwikkelen en deze vervolgens doorvoeren in de online identiteit van de nieuwe website. De uitstraling moest fris, maar niet te glossy en serieus, maar niet te afstandelijk zijn. Dat is wel gelukt, toch?
Het hoofddoel van de website is om de bezoeker voldoende te voorzien van informatie en herkenbare cases, en deze op overzichtelijke en intuïtieve manier inzichtelijk te maken. Dit alles om zoveel mogelijk, goede leads te genereren voor JPF Juristen.
JPF Juristen is gespecialiseerd in een aantal rechtsgebieden. Denk daarbij aan Arbeidsrecht en Ontslagrecht, Sociaal Zekerheidsrecht, Consumentenrecht en Huurrecht. Voor zowel werkgevers als werknemers zet JPF Juristen zich in tijdens gerechtelijke procedures.
Om een goed design tot stand te brengen, is het van belang je in te leven in de uiteindelijke gebruiker van de website. Dat betekent dat we eerst een gebruikersanalyse, maar ook concurrentenanalyse hebben uitgevoerd.
Om de gebruiker een zo prettig mogelijke ervaring te bieden, hebben we uitvoerig nagedacht over de plaatsing van elk element. Met het design hebben we bereikt dat de gebruiker zich begrepen voelt in zijn mogelijk benarde situatie. Dit betekent bijvoorbeeld dat het contactformulier direct op elke pagina zichtbaar is waardoor de klant snel de hulp kan krijgen die hij of zij nodig heeft.
Een conversiegerichte website dient duidelijk en overzichtelijk te zijn. Het is de bedoeling om zoveel mogelijk informatie op de website te kunnen plaatsen, zonder dat de bezoeker de weg kwijt raakt. Dat is als de website bekeken wordt goed gelukt.
Technisch is het voor de SEO ook belangrijk om goede structuur aan te houden waarbij deze informatie goed wordt opgeslagen en opgehaald kan worden zonder veel prestatie vermogen te verliezen. Maar ook zodat de website goed onderhouden kan worden.
Op termijn worden cases en situaties aangevuld of misschien wordt de dienstverlening uitgebreid, enzovoorts. Voor ons is het dus belangrijk dat de website voor langere periode geschikt is voor groei en aanpassingen, zonder daar direct grote aanpassingen voor te hoeven doen.
Door de website een chique en aantrekkelijke uitstraling te geven, straalt het een bepaalde professionaliteit uit die de klant wenst. Zowel de afbeeldingen als de kleurkeuze zorgen voor een gevoel van vertrouwen en bekwaamheid.
Daarnaast bieden ook de overlappende elementen voor een bescheiden speelse toevoeging die de website een unieke uitstraling geeft.
De oranje kleur zorgt voor een juiste call-to-action, die ervoor zorgt dat de klanten direct advies kunnen opvragen waar zij zich ook bevinden op de website.
Neem contact op met Justin om deze samen te bespreken!
"*" geeft vereiste velden aan