Wij mochten GrondVoorParticulieren.nl in de markt zetten met een nieuwe huisstijl en website. Het doel van deze website is om zoveel mogelijk klanten te ontvangen en die vervolgens gegevens achter te laten om informatie te ontvangen over de aangeboden kavels. Dit staat ook wel bekend als leadgeneratie, laten wij daar nou toevallig erg goed in zijn!
Een lead in het geval van GrondVoorParticulieren.nl is een bezoeker die contact opneemt of contactgegevens achterlaat. De indeling van de website, de manier waarop de teksten schrijven en de kleuren die we gebruiken zijn allemaal onderdeel van een strategie om de bezoeker zo snel mogelijk te laten converteren. De bezoekers die langs komen zijn op hun beurt weer op de website gekomen door de toepassing van zoekmachine optimalisatie (SEO) en een sterke marketing campagne (SEA).
Een goed logo is duidelijk leesbaar, heeft de juiste uitstraling en is herkenbaar. Als het geheel in slechts in één kleur gedrukt kan worden zou deze ook nog steeds aan deze vereisten moeten voldoen.
Het beeldmerk (icoon) van GrondVoorParticulieren.nl representeert een uitgelicht kavel. Het logo (ofwel de tekst) geven we zo weer dat een lange domeinnaam toch duidelijk leesbaar is.
Voor GrondVoorParticulieren.nl mogen we maandelijks verbetering doorvoeren om de zoekmachine optimalisatie te verbeteren. Wij krijgen hierin alle vrijheid om nieuwe uitdagende technieken te gebruiken. Het resultaat is duidelijk, het aantal organische bezoekers op GrondvoorParticulieren.nl stijgt maandelijks.
Op GrondVoorParticulieren.nl implementeren we op alle schermformaten technieken om de klant te verleiden om zijn of haar gegevens achter te laten. Zoals je kunt zien in de afbeelding links zijn de contactformulieren en groene “call-to-action” knoppen altijd duidelijk in beeld. Het invullen van de contactformulieren is erg gemakkelijk en snel gedaan.
Neem contact op met Justin om deze samen te bespreken!
"*" geeft vereiste velden aan