Een solide basis

Wij weten dat jij als ondernemer graag zo gemakkelijk en overzichtelijk mogelijk jouw zaken wil beheren. En jij niet alleen, jouw afnemer wil dat ook! De basismodule van SimpleOrder stelt jou daar volledig toe in staat. Door deze te combineren met één of meer uitbreidingsmodules kun je jouw online business helemaal inrichten zoals jij wilt. En het bijkomende voordeel is, de basismodule bevat meteen al onderhoud, updates én telefonische ondersteuning.

Basismodule (vereist)

  • Te bereiken op eigen (sub)domein.
  • Opslag van informatie in een gescheiden database.
  • Beheersysteem, facturen en e-mailnotificaties in jouw eigen huisstijl.
  • Beheren van gebruikers in verschillende rollen.
  • Beheren van producten, eigenschappen, merken & categorieën.
  • Beheren van voorraden per opslaglocatie.
  • Beheren van orders en statussen (statussen geautomatiseerd bij koppeling met Mollie).
  • Automatische genereren en toesturen van PDF-facturen.
  • Duidelijke statistieken dashboards voor business intelligence doeleinden.
  • Het systeem is in het Nederlands en Engels beschikbaar en gemakkelijk vertaalbaar.
  • Wij houden het systeem constant in de gaten en vangen fouten af voordat ze plaatsvinden.
  • Maandelijks onderhoud en updates is inbegrepen.
  • Je ontvangt telefonische ondersteuning en via speciaal portaal.
  • Geen website? Dan krijg je van ons in ieder geval een landingspagina voor het ordersysteem.
  • Heb jij al een webshop? Als de huidige software het toelaat migreren wij gratis jouw data!

Afgeschermde verkoop aan bekend klantenbestand

Wil jij jouw producten graag aanbieden aan jouw afnemers, maar ze niet zomaar tentoonstellen aan de buitenwereld? Dat kan met de afgeschermde verkoop module. Voeg jouw klantenbestand toe en ze ontvangen automatisch een uitnodiging met de vraag een wachtwoord aan te maken. Daarna kunnen ze inloggen en een productencatalogus inzien die speciaal voor hen is ingericht. Eventueel kun je per afnemer of groep van afnemers een kortingspercentage rekenen. Als de afnemer een nieuw order afgerond heeft kan deze gemakkelijk afgerekend worden met iDeal, CreditCard of andere (internationale) betaalmethoden via onze betaalprovider Mollie.

Afgeschermde order module

  • Beheren van afnemers (distributeurs).
  • Los speciaal gedeelte van het ordersysteem beschikbaar voor distributeurs.
  • Zodra de distributeur inlogt krijgt hij een productcatalogus te zien.
  • De catalogus is gebaseerd op een productlijst met een eventueel kortingspercentage.
  • De beschikbare producten en voorraadstatus is gebaseerd op het toegewezen magazijn.
  • De catalogus kan doorzocht en gefilterd worden zonder de pagina te verversen.
  • Na het selecteren van de gewenste producten kan gemakkelijk afgerekend worden.
  • Betaling kan geschieden via iDeal en vele andere betaaldiensten in samenwerking onze betaalpartner Mollie.

Ben je geïnteresseerd in een vrijblijvende demo? Geef me even een belletje op 085-1306245! Ik hoor graag hoe wij je van dienst mogen zijn.

Een snelle en goed uitziende website

Wij bij Activate your Business zijn gespecialiseerd in responsive website design en ontwikkeling. Alle trucjes die wij kennen als het gaat om zoekmachine optimalisatie en marketing stellen wij beschikbaar in onze Marketing website module. De ideale uitbreiding waardoor je de website vanuit het ordersysteem kunt beheren. Wij maken eenmalig een passende template in jouw huisstijl en jij hoeft je daarna alleen maar zorgen te maken over het beheren van de inhoud (en zelfs dat kunnen we uit handen nemen).

Marketing website module

  • Website is op eigen domeinnaam bereikbaar.
  • Volledige responsive website template op maat met slimme landingpages.
  • Pagina’s en andere inhoud is beheerbaar vanuit het ordersysteem.
  • Content beheerders loggen in op speciaal onderdeel van het systeem (gescheiden van verkoopcijfers).
  • Volledig geoptimaliseerd voor aanwezigheid in de zoekmachines.
  • Veel sneller dan een WordPress website doordat het systeem op maat gemaakt is.

Producten verkopen aan de massa

Als je producten wil verkopen in een webshop dan is het belangrijk dat deze snel, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk is voor de gebruiker. Het maakt niet uit of de gebruiker nu een consument of een ondernemer is. Ook moet de website voldoen aan de laatste vereisten van de zoekmachines. Wij hebben het ordersysteem zo ontwikkelt dat je als beheerder alleen maar aan hoeft te geven welke producten en productcategorieën je op je website wil aanprijzen. De webshop is altijd actueel en is gestyled zoals jij zelf wil. De gebruiker kan gemakkelijk afrekenen via met iDeal, CreditCard of andere (internationale) betaalmethoden via onze betaalprovider Mollie.

Webshop module

  • Jouw actuele producten en categorieën geïntegreerd in de marketing website.
  • Volledig in eigen huisstijl en geoptimaliseerd voor de zoekmachines.
  • Overzichtelijke product- en productcategoriepagina’s in eigen huisstijl.
  • Gemakkelijk afrekentraject met mogelijkheid tot aanmaken van account.
  • Na aanmaken van account kan een klant zijn of haar orders en facturen terugzien.
  • Betaling kan geschieden van iDeal en vele andere betaaldiensten in samenwerking onze betaalpartner Mollie.
  • Mogelijkheid tot instellen van eigen Google TagManager container met onze template.
  • Integratie van datalayer voor Google Universal Analytics Enhanced Ecommerce.
  • Integratie van datalayer voor Facebook for Business Conversion Pixel.

Voor deze module is de Marketing website module vereist.

Uitbreiden is altijd mogelijk!

Omdat we het gehele systeem zelf hebben geschreven kunnen we gemakkelijk uitbreidingen toevoegen. Heb jij een softwarepakket waar je vaak mee werkt? Haal je informatie uit het systeem van een ander? Wij kunnen de koppeling mogelijk maken.

Op onze shortlist voor uitbreidingen staan:

  • Koppeling met boekhoudpakket Moneybird.
  • Geautomatiseerd refunden van Mollie betalingen. (Order retour ontvangen? Betaal gemakkelijk de (individuele) producten terug met een druk op de knop.)
  • Op basis van gebruikerstype automatisch persoonsgegevens wissen na bepaalde tijd.

Extra feitjes voor de kenners

  • Transactionele mails versturen wij via een distributienetwerk van Postmark en vereist geen omkijken.
  • Via Mollie heb je alle iDeal transacties de volgende dag op je rekening.
  • Statistieken tracken wij niet alleen via Google Analytics, maar ook via self-hosted Matomo.
  • Wij monitoren het systeem actief met uitgebreide error logging software van Sentry.
  • Het systeem is geschreven op basis van het PHP-framework Laravel.
  • De front-end is gebaseerd op het Bootstrap 4 framework.
  • Naast PHP gebruiken wij een combinatie van HTML, SCSS, JavaScript en Ajax voor de front-end.

Geïnteresseerd in een vrijblijvende demo?

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Wij geven jouw bedrijf de uitstraling die het verdient

Wij zijn Activate your Business, een jonge onderneming gevestigd in Aalsmeer. Wij bouwen doelgerichte websites, webshops, apps en software op maat en geven die een unieke uitstraling. Onze oplossingen zijn vriendelijk voor de gebruikerszoekmachines én beheerders.

Justin Oud

Mede-eigenaar

Software engineer, Back-end developer
Justin Oud

Paul te Riele

Mede-eigenaar

Front-end developer, Marketeer
Paul te Riele

Activeer jouw onderneming

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Onze klanten

Je bent in goed gezelschap.

Logo

Activate your Business
van Cleeffkade 15
1431 BA Aalsmeer